„Prostupnost území od Bubnů a holešovického nádraží k Vltavě co nejkratší cestou byla jedním z hlavních požadavků Prahy 7 v době, kdy jsme o projektu jednali. Holešovické nábřeží se po desítkách let stává opět důstojnou součástí veřejného prostoru kolem řeky. Pokračujeme tak v postupném propojení vltavského nábřeží podél celého území naší městské části. V loňském roce vznikla ve spolupráci s TSK nová cyklostezka mezi Trojským mostem a mostem Barikádníků. Brzy začnou práce na úpravě parku U Vody, jehož nová podoba vzešla z výsledků urbanisticko-krajinářské soutěže,“ uvádí místostarostka Prahy 7 Lenka Burgerová.
„V současné době se zaměřujeme na dokončení exteriérů, zejména na veřejný prostor. Nedílnou součástí projektu Port7 je renovace vltavského nábřeží. Naším cílem je zde vytvořit živou a atraktivní veřejnou náplavku. Již dříve byla otevřena nová cyklostezka vybudovaná TSK a my nyní dokončujeme terénní úpravy a sázíme zeleň. Věříme, že díky rozsáhlému veřejnému prostoru o rozloze cca 17 tisíc metrů čtverečních se Port7 stane novým pulsujícím srdcem Holešovic,“ říká Jan Hes, projektový manažer Port7.
Port7 byl vybudován jako dlouhodobě udržitelný. Během výstavby společnost Skanska minimalizovala množství stavebního odpadu a zbavila místo znečištění související s dřívějším průmyslovým využitím celého území.
Více o projektu se dočtete ZDE.