pracoviště informačního centra – U Průhonu 38
pracoviště informačního centra – Milady Horákové 2
Oddělení služeb občanům – OSO
- Poskytuje v rámci systému Czech POINT, pracoviště informačních center jsou kontaktním místem Czech POINT.
- Vede evidenci agendy spojené se službou Czech POINT.
- Provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu na pracovištích IC Úřadu a M. Horákové. Ověřování upravuje zákon č. 21/2006, o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů (zákon o ověřování).
- Vybírá správní poplatky za zpoplatněné úkony podle zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích.
- Poskytuje reprografické služby pro občany za úhradu a evidenci počtu rozmnožených materiálů pro občany se zřetelem na respektování autorského zákona č. 121/2000 Sb.
- Zajišťuje agendu oběživa a styk s bankou.
- Vyřizuje žádosti občanů o ústní, telefonické a písemné informace.
- Zodpovídá za přístupnost materiálů MČ Praha 7 v IC Praha 7 M. Horákové.
- Spolupracuje se všemi odbory s cílem seznámit se s jejich pracovní náplní a z toho vyplývajících povinností a nabízených služeb občanům.
- Na základě takto nabytých znalostí poskytuje operativně a s dostatečnou vypovídací hodnotou občanům informace i příslušné formuláře.
- Sděluje veřejnosti způsob vyřizování žádostí na Úřadě a informace o MČ Praha 7.
- Poskytuje k nahlédnutí přehled nejdůležitějších zákonů, nařízení apod., kterými se MČ Praha 7 řídí.
- Úzce spolupracuje s informačními centry MHMP a ostatních městských částí.
- Denně monitoruje informace z internetu a denního tisku týkající se obyvatel hl. m. Prahy, především pak občanů Prahy 7.
- Získává aktuální informace z oblasti služeb (ROPID, DP hl. m. Prahy, PIS aj.).
- Na základě získaných podkladů zpracovává písemné materiály (letáky) pro zajištění informovanosti návštěvníků IC.
- Průběžným vzděláváním a týmovou prací zajišťuje efektivní komunikaci a dialog s občanem. Aktivně se podílí na informačních kampaních MČ Praha 7 (veřejně prospěšné stavby, kulturní události aj.).
- Řeší problematiku dopravy v klidu – zón placeného stání a zajišťuje veškerou související administrativní činnost.
- Zajišťuje prodej parkovacích oprávnění dle metodiky pro vydávání parkovacích oprávnění pro zóny placeného stání vydané HMP.
- Zajišťuje evidenci vydaných oprávnění dle jednotlivých typů.
- Zabezpečuje výkon odborné, kvalifikované kontrolní a analytické činnosti v oblasti zón placeného stání.
- Zajišťuje předávání vybraných finančních prostředků dle příslušných předpisů.
- Spolupracuje se správcem zóny placeného stání na zabezpečení bezproblémového fungování zóny placeného stání.
Ve spolupráci se správcem zóny placeného stání poskytuje poradenství v otázkách týkajících se zóny placeného stání. - Vede evidenci došlých stížností, oznámení a podnětů občanů k zóně placeného stání a zajišťuje jejich analýzu a komunikaci s HMP.
- Zajišťuje provoz příjmové pokladny pro příjem poplatků za parkovací oprávnění v zónách placeného stání.
- Vykonává pokladní službu.
Vostárková Jana, Ing.
vedoucí odděleníInformační centrum M. Horákové 2
tel. +420233376732
gsm. +420603707337
vostarkovaj@praha7.cz