Program 2. řádného jednání Zastupitelstva MČ Praha 7
- Pravidelný bod programu zařazený za bod č. 2 – Dotazy a připomínky občanů 1
- Pravidelný bod programu zařazený pevně na 18 hodinu – Dotazy a připomínky občanů 2
1. Zahájení, volba návrhového a volebního výboru
2. Schválení programu jednání Zastupitelstva MČ Praha 7
3. NÁVRH ke změně obsazení funkcí, pro které budou členové Zastupitelstva MČ Praha 7 uvolněni ve volební období 2022 – 2026
4. NÁVRH ke zprávě o výsledcích hospodaření MČ Praha 7 za rok 2024 – hlavní činnosti
5. NÁVRH ke zprávě o výsledcích hospodaření MČ Praha 7 za rok 2024 v rámci hospodářské činnosti – úseku zdaňované činnosti
6. NÁVRH k poskytnutí individuální dotace v oblasti sociální a zdravotní dle žádosti podané v březnu 2025
7. INFORMACE o činnosti Rady MČ Praha 7 a plnění úkolů uložených Radě MČ Praha 7 Zastupitelstvem MČ Praha 7 v období mezi 1. a 2.. jednáním Zastupitelstva v roce 2025
8. INFORMACE o činnosti Kontrolního výboru Zastupitelstva MČ Praha 7 v období mezi 1. a 2. jednáním Zastupitelstva MČ Praha 7 v roce 2025
9. INFORMACE o činnosti Finančního výboru Zastupitelstva MČ Praha 7 v období 1. a 2. jednáním Zastupitelstva v roce 2025
10. INFORMACE o činnosti Výboru pro vzdělávání, sociální politiku a zdravotnictví Zastupitelstva MČ Praha 7 v období mezi 1. a 2. jednáním Zastupitelstva v roce 2025
11. Dopisy, adresované Zastupitelstvu MČ Praha 7
12. Různé – dotazy členů Zastupitelstva MČ Praha 7
13. Závěr
Mgr. Jan Čižinský
Starosta městské části Praha 7
Ve výjimečných případech, kdy mimořádné okolnosti brání členu Zastupitelstva fyzické účasti na jednání Zastupitelstva, bude účast umožněna prostřednictvím prostředku dálkové komunikace. Tuto skutečnost je nutné sdělit s odůvodněním písemně na e-mail FreundV@Praha7.cz, a to minimálně 3 dny před jednáním Zastupitelstva.