STÍŽNOST MŮŽETE PODAT
- ústně
- osobně na podatelnu úřadu
- poštou na adresu úřadu
- telefonicky v úředních hodinách
- elektronicky
- datovou zprávou do datové schránky úřadu
- e-mailem na e-podatelnu úřadu, je doporučen elektronický podpis
JAK
Stěžovatel podává stížnost s potřebnými náležitostmi.
Pro stížnosti není určený žádný předepsaný formulář, stížnost však musí mít tyto náležitosti:
- identifikaci stěžovatele:
- fyzická osoba: jméno, příjmení, kontakt (bydliště, telefon, e-mail),
- právnická osoba: název, jméno jednatele, kontakt (sídlo, telefon, e-mail),
- specifikaci stížnosti (identifikace osoby nebo odboru, kterému je stížnost směřována; popis podstatných okolností věci, včetně sdělení, zda a s jakým výsledkem byla věc předložena jinému orgánu). Stěžovatel by měl přiložit i potřebnou dokumentaci týkající se věci.
SPRÁVNÍ POPLATEK
Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.
LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ
Lhůta na vyřízení je 60 dnů.
Kontakt
Úřad městské části Praha 7Útvar kontroly, auditu a stížností
Na Maninách 38/1237
Praha 7
Úřední hodiny Úřadu MČ Praha 7
Zaměstnanci tohoto odboru často pracují mimo kancelář, pokud je budete chtít navštívit, doporučujeme si předem domluvit schůzku. Děkujeme za pochopení.