Žádost můžou podávat sami vlastníci, nebo jejich zplnomocnění zástupci.
Rozlišujeme, zda se jedná o povodňový plán pro stavbu nebo pro následný provoz objektu. Žádost by v každém případě měla obsahovat následující:
- název a adresu společnosti / u fyzické osoby jméno a identifikaci žadatele
- text samotné žádosti včetně názvu objektu nebo stavební akce
- jméno kontaktní osoby, její email a telefonní číslo
Přes podatelnu úřadu MČ P7 nám předejte:
- písemnou žádost sepsanou dle výše uvedených pokynů
- zpracovaný povodňový plán, přičemž jeden výtisk povodňového plánu si ponecháme pro služební účely
- vyjádření od Povodí Vltavy, s.p. k povodňovému plánu
Po předložení písemné žádosti vám oddělení potvrdí soulad s povodňovým plánem MČ, a to zpravidla do 14 dnů ode dne podání žádosti.
AKTUALIZACE POVODŇOVÉHO PLÁNU
Povodňový plán je třeba aktualizovat nejméně jednou za rok nebo, v případě významných změn (stavební úpravy, změna složení povodňové čety, změna osoby odpovědné za obsah plánu a další), i dříve. O potvrzení aktualizace můžete požádat i emailem. V případě významných stavebních úprav můžeme žádat nové vyjádření Povodí Vltavy, s. p.
Kontakt
Úřad městské části Praha 7Odbor kancelář starosty a tajemníka - oddělení krizového řízení
detašované pracoviště – U Průhonu 11
Praha 7
Úřední hodiny Úřadu MČ Praha 7
Zaměstnanci tohoto odboru často pracují mimo kancelář. Pokud je budete chtít navštívit, doporučujeme si předem domluvit schůzku. Děkujeme za pochopení.
FORMULÁŘE