Ministerstvo dopravy společně s ministerstvem vnitra rozhodlo o tom, že propadlé řidičské průkazy v rámci nouzového stavu budou považovány za platné. Zároveň ministerstva řeší s Evropskou komisí, aby opatření bylo možné prodloužit do 31. 3. 2021.
Rezervační systém odboru dopravněsprávních činností Magistrátu hl. m. Prahy je v současné době určen pro vyřízení neodkladných záležitostí. Rezervační systém obvykle nabízí termíny na následující zhruba dva týdny, přesto se podle zkušeností zhruba dvacet procent lidí na svůj termín vůbec nedostaví a blokuje tak termín ostatním. Při delších rezervacích byl v minulosti podíl lidí, kteří se nedostavili, ještě vyšší. Rezervaci je přitom možné zrušit a uvolnit tak prostor pro další případné zájemce.
Hlavní město současně žádá veřejnost, aby úřady po dobu nouzového stavu navštěvovala pouze v nutných případech, které nesnesou odklad, využívala výhradně objednávkový systém na stránkách www.praha.eu a s úřadem pokud možno komunikovala elektronicky. Nutné je také dodržovat bezpečné vzdálenosti, zásady hygieny a mít nasazenou ochranu dýchacích cest po celou dobu návštěvy úřadu.
Hlavní město na základě vládních nařízení upravilo úřední dobu na pondělí od 8.00 do 13.00 hodin a středu od 13.00 do 18.00 hodin. Výjimku tvoří odbor dopravněsprávních činností, který je v provozu i v ostatních pracovních dnech, ve kterých ale vyřizuje pouze klienty, kterým byl předem potvrzen termín k návštěvě.