archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegu či kolegyni na pozici koordinátor/ka sociální realitní agentury v projektu řešení bytové nouze. Chcete se podílet na smysluplné práci v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení.

O jaký projekt se jedná

Projekt je zaměřen na podporu sociálního začleňování osob v bytové nouzi a bytovou nouzí ohrožených v území Prahy 7, která je založena na jejich přímé podpoře v podobě zabydlování do bytů při případném využití sociální práce a také prostřednictvím integrovaného řešení bytové nouze včetně aktualizace systémového ukotvení. Obsahem projektu jsou aktivity zaměřené na zabydlování osob, fungování a rozvoj Kontaktního místa pro bydlení, komplexní a intenzivní podporu klientů a využití nových nástrojů v tomto případě sociální realitní agentury, dále preventivní aktivity pro zabránění ztráty bydlení (např. mediace), podporu multidisciplinárních týmů, vytváření a rozšiřování podpůrných sítí služeb a jejich zefektivňování na základě elektronizace, aktualizaci dostupné dokumentace (koncepce bydlení, demografické studie území Prahy 7 apod.).

 

Co u nás budete dělat?

Budete zajišťovat zprostředkování standardního bydlení pro klienty u soukromých majitelů přímým oslovováním, přes realitní agentury a koordinovat aktivit při zajištění garantovaného bydlení. V případě potřeby budete také zajišťovat podporu od lokálních poskytovatelů sociálních služeb. Dále budete vyhodnocovat vhodnost disponibilních bytů, jejich technického stavu a vybavení, případně povedete jednání o úpravách bytů, vyjednávání podmínek spolupráce s pronajímateli a poskytování servisu pronajímatelům ve spolupráci s dalšími pracovníky MČ Praha 7.

 

Co od vás očekáváme?

  • střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • zkušenosti v jednání s majiteli bytů např. z prostředí realitní kanceláře
  • schopnost spolupráce v týmu
  • proaktivní přístup
  • komunikační a organizační dovednosti
  • pečlivost, samostatnost, spolehlivost, flexibilitu
  • znalost práce na PC – MS Office (Outlook, Excel, Word)
  • AJ výhodou

 

Co vám nabízíme?

Dohodu o pracovní činnosti s odměnou 275,-Kč/hodina. Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou do 31. 12. 2025.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně emailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 19. 5. 2023.

 

Předpokládaný vznik pracovního poměru je 1. 6. 2023.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení najdete ZDE.