archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegyni/kolegu na pozici referent/ka oddělení hospodaření s majetkem. Zajímá vás správa nemovitostí? Bavilo by vás zajišťovat agendu komplexní péče o nemovitý majetek městské části? Máte zájem pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení.

Co u nás budete dělat?

Hlavní náplní vaší práce bude zpracování materiálů pro Radu, Zastupitelstvo a Majetkovou komisi MČ Praha 7, zajišťování podkladů, jejich digitalizace a elektronické zpracování. Budete připravovat texty usnesení, zpracovávat žádosti o směny, prodeje, nabytí, pronájmy, výpůjčky, břemena apod. Dále budete mít na starosti přípravu příslušných stanovisek, účast na přípravě smluvních dokumentací při majetkoprávních úkonech či smluv o převodu, výpůjčce, pronájmu, výstavbě, směně, zřízení břemene apod. a ve spolupráci s Odborem právním jejich kontrola, úprava, doplňování, připomínkování a kompletace. Budete také zajišťovat komunikaci se společenstvími vlastníků a budete mít na starosti zpracování a vedení agendy oceňování a pojištění svěřeného nemovitého majetku MČ Praha 7, agendy katastru nemovitostí, narovnání odchylek, obnov katastrálního operátu apod.

 

Co od vás očekáváme?

  • vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • základní znalost majetkoprávní problematiky hospodaření se svěřeným nemovitým majetkem (změny vlastnických práv, změny v katastru nemovitostí, věcná břemena, pronájmy, pojištění, účast ve stavebních řízení, problematika aktivního členství v SVJ, apod.).
  • alespoň právní minimum, ideálně z části právní praxe
  • zkušenost a schopnost tvorby rozsáhlých textů
  • aktivní komunikaci a výborný písemný projev
  • dobrou znalost a ovládání základních kancelářských aplikací
  • samostatnost a vlastní iniciativu
  • výhodou je praxe ve veřejné správě s podobným zaměřením
  • vhodné i pro absolventy
  • motivační dopis

 

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 9. platové třídě až do výše 31 820 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 50 % maximálního nástupního platu.

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 26. 5. 2023.

 

Předpokládaný vznik pracovního poměru je 1. 6. 2023.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.