Co u nás budete dělat?
Náplní vaší práce bude kontrola účetních a daňových dokladů, které budou uhrazeny z účtu vedlejší zdaňované činnosti MČ Prha 7, zpracování daňových dokladů, fakturace, splátkových kalendářů a dalších dokladů v rámci ekonomicko-účetních agend, tvorba rozborových zpráv a spolupráce na přípravě finančního plánu za oblast VHČ.
Co od vás očekáváme?
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- znalost práce na PC na uživatelské úrovni (MS Office, GINIS výhodou)
- pečlivost a samostatnost, schopnost zvládat zátěžové situace
- základní znalost a orientace v ekonomických agendách a účetnictví
- znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví a českých účetních standardech
Co vám nabízíme?
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 9. platové třídě až do výše 31 820 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 50 % maximálního nástupního platu.
Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi. | Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas. | 5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet. |
Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili. | Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči. | Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe. |
Jak se k nám dostanete?
Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně emailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 28. 6. 2023.
Vznik pracovního poměru dle dohody.
Městská část Praha 7
Úřad městské části Praha 7
Odbor personálních činností
U Průhonu 1338/38
170 00 Praha 7
Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení najdete ZDE.