Úřad Prahy 7 přijme do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici účetní v oddělení účetnictví rozpočtové činnosti. Baví vás práce s čísly? Jste pečliví a zodpovědní a neztratíte se ve finančních předpisech? Rádi byste pracovali v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení.

Co u nás budete dělat?

Budete mít na starost komplexní administraci v rámci oběhu dokladů, administraci spisové služby (faktury), připravovat doklady k pořízení do systému Ginis, administrovat platební dávky do banky, zajišťovat platební styk (Multicash), stahovat bankovní výpisy, vracet platby (převodem, složenkou), komunikovat s ostatními odbory v rámci oběhu dokladů a vykonávaných ekonomických agend nebo vést výkaznictví (pokladní knihy). 

Co od vás očekáváme?

  • vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • znalost oběhu účetních dokladů (výhodou)
  • znalost platebního systému Multicash (výhodou)
  • znalost systému Gordic – Ginis (výhodou)
  • praxe v obecné administrativní činnosti – práce s elektronickými dokumenty (výhodou)
  • znalost práce na PC (MS Office, pošta, internet)
  • trestní bezúhonnost
  • spolehlivost, odpovědnost a pečlivost
  • praxe ve veřejné správě (ÚSC) výhodou

Co vám nabízíme?

Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 9. platové třídě. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 100 % maximálního nástupního platu. Dále poskytujeme stravenkovou kartu, 5 dnů zdravotního volna, příspěvek na dovolenou, příspěvek na penzijní nebo životní pojištění, pružnou pracovní dobu, podporu dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace, služební mobilní telefon.

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí
ve správný čas.

Pět týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet, a pět dnů indispozičního volna.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se
ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se
před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte
měnit svět kolem sebe.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu či e-mailem: pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 19. května 2025. Obálku označte slovy: „Účetní zdaňované činnosti (OEK)“

Předpokládaný vznik pracovního poměru: od 1. června 2025 nebo dohodou.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit poptávkové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

 

Formuláře ke stažení

Přihláška do výběrového řízení

Souhlas se zpracováním osobních údajů

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.