Co u nás budete dělat?
Budete mít na starosti vyřizování agendy řešení přestupků v dopravě, tj. ze zóny placeného stání na území Prahy 7.
Co od vás očekáváme?
– vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
– znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád
– znalost zákona č. 250/2016 Sb. o odpovědnosti za přestupky
– aktivní znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
– organizační a komunikační schopnosti, pečlivost, samostatnost, psychická odolnost
– zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku přestupků výhodou
– praxe ve státní správě výhodou
– znalost přestupkové agendy výhodou
– znalost AJ, příp. NJ výhodou
Co vám nabízíme?
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 10. platové třídě až do výše 31 240,- Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 100 % maximálního nástupního platu.
Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi. | Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas. | 5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet. |
Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili. | Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči. | Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe. |
Jak se k nám dostanete?
Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu, výpisu z evidence Rejstříku trestů a ověřené kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu nejpozději do 29. 4. 2022.
Předpokládaný vznik pracovního poměru 1. 6. 2022.
Městská část Praha 7
Úřad městské části Praha 7
Odbor personálních činností
U Průhonu 1338/38
170 00 Praha 7
Veškeré potřebné informace pro přihlášení do výběrového řízení naleznete zde.