archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici vedoucí oddělení veřejných zakázek. Jste samostatní, zodpovědní a pečliví? Orientujete se v problematice veřejných zakázek? Máte zkušenosti s vedením menšího týmu? Chtěli byste pracovat pro úřad s tak trochu jiným přístupem?  Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení.

Co u nás budete dělat?

Náplní vaší práce bude strategické a metodické řízení a koordinace oddělení veřejných zakázek. Budete mít na starosti administraci všech druhů veřejných zakázek, zajištění komplexní koordinace postupu veřejného zadavatele při zadávání veřejných zakázek či vytváření plánu veřejných zakázek pro daný rok a zpracování jejich evidence. Dále budete mít na starosti zajištění správy elektronických nástrojů a zveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek. Zodpovídat budete také za věcné a formální právní správnosti návrhů smluvních vztahů překládaných ke schválení Radě MČ Praha 7.

 

Co od vás očekáváme?

  • Vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu

  • Vyšší odborné nebo střední vzdělání s maturitou

  • prokazatelnou zkušenost se zadáváním veřejných zakázek

  • dobrou orientaci v legislativě

  • znalost komplexní právní úpravy v oblasti veřejných zakázek, tj.
    zákona č. 134/2016Sb

  • schopnost týmové i samostatné práce, zodpovědnost, organizační a komunikační dovednosti

  • zkušenosti s vedením tříčlenného týmu výhodou

  • spolehlivost, organizační schopnosti

  • uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, Word, Excel, Outlook)

  • perfektní znalost ČJ

 

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Platovou třídu 9. – 11. dle získaného vzdělání, platový stupeň dle délky praxe v oboru, po zkušební době (6 měsíců) možnost přiznání osobního příplatku.

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně emailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 15. 5. 2023.

 

Vznik pracovního poměru dle dohody.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.