Co u nás budete dělat?
Budete zajišťovat přípravu projektových záměrů a žádostí a následné řízení projektu ve všech jeho fázích. Budete mít na starosti vedení a řízení projektového týmu, stanovení časového a finančního plánu, komunikaci s řídícím orgánem, řízení změn v projektu až po zajištění předání výstupů z projektu. Budete koordinovat postupy prací a návaznost činností v jednotlivých úkolech, pravidelně reportovat o stavu realizace projektu, zpracovávat kompletní projektovou dokumentaci, spolupracovat na plnění monitorovacích indikátorů, finančním plánování, řízení, controllingu a implementaci projektových výstupů.
Co od vás očekáváme?
– Vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
– zkušenosti s realizací a administrací projektů spolufinancovaných z evropských fondů min. 3 roky
– zkušenosti s finančním řízením projektů min. 3 roky výhodou
– znalost problematiky projektového řízení
– znalost prostředí MS 2014
– základní znalost účetnictví výhodou
– organizační a komunikační schopnosti a dovednosti, manažerské a prezentační dovednosti, řízení priorit, vedení týmu
– samostatnost, pečlivost, spolehlivost, analytický přístup k řešení problémů, flexibilitu
– znalost práce na PC (MS Office, Outlook, Internet, Excel, PowerPoint)
– AJ výhodou
– certifikace projektového řízení výhodou
Co vám nabízíme?
Pracovní poměr na dobu určitou. Nástupní plat v 10. platové třídě až do výše 31 240 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 100 % maximálního nástupního platu.
Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi. | Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas. | 5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet. |
Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili. | Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči. | Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe. |
Jak se k nám dostanete?
Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 31. 5. 2021.
Předpokládaný vznik pracovního poměru 1. 7. 2021.
Městská část Praha 7
Úřad městské části Praha 7
Odbor personálních činností
U Průhonu 1338/38
170 00 Praha 7
Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.