Co u nás budete dělat?
Hlavní náplní vaší práce bude správa místních poplatků a s tím spojená agenda vymáhání sankcí. Řešit budete místní poplatky za užívání veřejného prostranství, místní poplatky za lázeňský nebo rekreační pobyt, místní poplatky z ubytovací kapacity nebo místní poplatky ze vstupného.
Co od vás očekáváme?
· vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou.
· základní znalost právních předpisů
· znalost zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád
· znalost zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích
· orientaci v oblasti místních poplatků
· předchozí praxe oblasti místních poplatků výhodou
· velmi dobré komunikační dovednosti a vyjadřovací schopnosti v písemném i verbálním projevu
· znalost práce na PC na uživatelské úrovni (MS Office, GINIS)
· pečlivost a samostatnost, schopnost zvládat zátěžové situace
· úspěšně složená zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou
Co vám nabízíme?
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 9. platové třídě až do výše 27 420 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 50 % maximálního nástupního platu.
Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi. | Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas. | 5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet. |
Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili. | Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči. | Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe. |
Jak se k nám dostanete?
Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu, výpisu z evidence Rejstříku trestů a ověřené kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu nejpozději do 2. 1. 2020.
Vznik pracovního poměru dohodou.
Městská část Praha 7
Úřad městské části Praha 7
Odbor personálních činností
nábř. Kpt. Jaroše 1000
170 00 Praha 7
Veškeré potřebné informace pro přihlášení do výběrového řízení naleznete zde.