Co u nás budete dělat?
Hlavní náplní Vaší práce bude uživatelská podpora a administrace různých aplikací, které úřad využívá, a vyřizování IT požadavků kolegyň a kolegů, kteří se na vás budou s důvěrou obracet prostřednictvím helpdesku.
Co od vás očekáváme?
– vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
– znalost OS Windows 7 a 10 na úrovni základní instalace a konfigurace
– znalost MS Office na úrovni instalace a základní práce v aplikaci
– MS Word, MS Excel, MS Outlook
– zkušenosti s aplikacemi VITA, GINIS, E-SPIS vítána
– zkušenosti s MS Windows server 2008-2016 vítána
– všeobecný přehled v informačních technologiích
– systematičnost, pečlivost, ochota se učit
– schopnost týmové i samostatné práce, odpovědnost,
– komunikativnost, vstřícnost a trpělivost
– aktivní přístup v řešení svěřených úkolů
– praxe v oboru výhodou
– znalost AJ pasivně
Co vám nabízíme?
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 9. platové třídě až do výše 26.110,- Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 50% maximálního nástupního platu.
platové ohodnocení, které roste spolu s vámi | širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas | 5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet |
možnost dalšího vzdělávaní, abyste se ve světě neztratili | práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči | perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe |
Jak se k nám dostanete?
Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 6. 12. 2018.
Městská část Praha 7
Úřad městské části Praha 7
Odbor personálních činností
nábř. Kpt. Jaroše 1000
170 00 Praha 7
Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete zde.