Co u nás budete dělat?
Budete mít na starosti vedení a zajištění součinnosti všech složek programu zabydlování osob, koordinaci aktivit projektu, dodržování zvolených metod programu, řízení týmu a vedení týmových porad. Budete spolupracovat na vytváření partnerství s potřebnými službami, řízení a vyhodnocování rizik ohrožujících program a jeho udržitelnost. Mezi vaši pracovní náplň bude patřit také reprezentace programu navenek, úzká spolupráce s projektovým a finančním manažerem projektu a dalšími klíčovými pozicemi. Podílet se budete také na realizaci analýz potřeb osob v bytové nouzi, mapování a hodnocení adekvátnosti typu a kapacit služeb dostupných v území a návrzích úprav sítě služeb vhodných pro podporu osob v bytové nouzi a ohrožené bytovou nouzí. Budete se účastnit na relevantních plánovacích procesech, hodnotit efektivitu využití zdrojů sítě a případové koordinace a úzce spolupracovat na vytváření koncepcí, postupů a metodik pro sociální bydlení v území.
Co od vás očekáváme?
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné
vzdělání - orientaci v problematice sociálního bydlení
- zkušenosti se zpracováním metodických dokumentů
- analytické myšlení
- proaktivní přístup
- pečlivost, samostatnost, spolehlivost, flexibilitu
- komunikační, prezentační, manažerské, organizační dovednosti
- schopnost vést a podporovat tým
- ochotu učit se novým věcem
- výbornou znalost práce na PC – MS Office (Outlook, Excel, PowerPoint, MS Teams)
Co vám nabízíme?
Pracovní poměr na dobu určitou do 31. 12. 2025 s možností zkráceného úvazku. Nástupní plat v 10. platové třídě až do výše 34 370 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 100 % maximálního nástupního platu.
Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi. | Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas. | 5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet. |
Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili. | Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči. | Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe. |
Jak se k nám dostanete?
Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 8. 3. 2023.
Předpokládaný vznik pracovního poměru 15. 3. 2023.
Městská část Praha 7
Úřad městské části Praha 7
Odbor personálních činností
U Průhonu 1338/38
170 00 Praha 7
Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.