Tato stránka je určená k diskuzím občanů městské části Praha 7. Diskuzi řídí správce, který hlídá dodržování pravidel diskuze.
Pro dotazy občanů na zaměstnance či vedení městské části je určena služba Zeptat se popřípadě Nahlásit problém.
Drahá Praho 7, po delší době se hlásím s dotazem do tohoto mrtvého fóra.
Proč nejsou uvedeny termíny jednání u Bytové komise a ta se schází dle své nálady? Závisí na tom osudy občanů, proč nejsou jasně dané termíny? Mají členové komise a předsedkyně tuto činnost honorovanou a kolik pokud ano? Proč Kontaktní místo pro bydlení úřaduje jen dva dny v týdnu a tyto úřední dny se nelze objednat?
Snad pro vás otázky nebudou náročné.
S pozdravem V. Bromová
Dobrý den, paní Bromová,
Bytová komise se schází operativně dle potřeby, termíny se zveřejňují průběžně, jakmile jsou stanoveny. Nejbližší termín byl již zveřejněn, jednání se uskuteční 26. 3., od 16h. Účast v komisích je odměňována. Výši odměn stanovuje Zastupitelstvo MČ Praha 7 na základě pravidel pro poskytování odměn členům komisí, s nimiž se můžete blíže seznámit zde. https://www.praha7.cz/wp-content/uploads/2018/11/Pravidla_pro_poskytování_odměn-1.pdf . Výše odměny se pak odvíjí především od počtu účastí na jednáních. Odměny se tedy u jednotlivých členů liší, pohybují se však v řádu několika tisíc korun ročně.
U Kontaktního místa pro bydlení bych uvedl, že základní úřední dny určené pro návštěvy jsou pondělí a středa, nicméně domluvit se dá také na úterý a čtvrtek, na tyto dny je ovšem třeba objednat se předem. Veškeré informace a kontaktní údaje naleznete zde: https://www.praha7.cz/temata/pomahame/kontaktni-misto/
S pozdravem
Martin Vokuš, vedoucí oddělení komunikace
Vážený pane Vokuši,
přiloženou fotografii dokazující absenci informací o datech zasedání Bytové komise jsem pořídila 11.3. 2019, žádná data tam nebyla, doplnili jste to tedy dodatečně po mém upozornění.
Zajímá mě, proč se tato komise schází podle nálady, když je za svou činnost placena a proč nejsou jasně dané termíny celý rok dopředu pro informaci občanů?
MČ Praha 7 má aktuálně 45 žadatelů v seznamu o pronájem obecních městských bytů plus se řeší prodlužování nájmu a další záležitosti, zároveň má Praha 7 - 31 prázdných bytů. K řešení a projednání je toho dost. Ve správě jich má údajně 630 - kolik těchto bytů je pronajato úředníkům MČ Praha 7?
Na audienci v Kontaktním centru pro bydlení v budově nynější radnice se nelze objednat v úřední den v pondělí a středu, ptám se proč?
S pozdravem V. Bromová
Vážená paní Bromová,
kdy přesně byl termín zasedání komise doplněn, Vám nedokážu říct, nicméně na Vašem přiloženém screenshotu vidím, že nemáte rozkliknutu lištu „Rok 2019“, pod kterou se jednotlivé termíny komisí, stejně jako zápisy z těch, které již proběhly, uvádějí. Tedy z fotky nelze vyvodit, zda tam v tu chvíli termín zveřejněn byl či nebyl.
V každém případě však platí to, co jsem zde již uvedl. Komise se neschází dle nálady, ale dle potřeby. Proto zde nejsou uvedeny termíny na celý rok (či půlrok) dopředu, jako v jiných případech, ale zveřejňují se v okamžiku, kdy je aktuální termín dojednán. Podobně je tomu kupříkladu u Likvidační komise.
K Vašim dalším dotazům uvádím, že ve služebních obecních bytech je v současné době v nájmu 6 zaměstnanců Úřadu MČ Praha 7. U Kontaktního místa pro bydlení funguje standardní režim jako na řadě jiných pracovišť. Dva úřední dny (pondělí a středa) jsou určeny pro návštěvy bez objednání, čili v rámci daných hodin může přijít kdokoli, jak se mu to hodí. Úterky a čtvrtky jsou pak pro objednané. Tento režim skutečně není žádnou raritou. Řada klientů kontaktního místa objednání nevyužívá a je třeba, aby se na ně dostala řada, když na úřad přijdou, a čekací doba se jim neúměrně nenatahovala tím, že by je přeskakovali objednaní občané.
S pozdravem
Martin Vokuš, vedoucí oddělení komunikace