Tato stránka je určená k diskuzím občanů městské části Praha 7. Diskuzi řídí správce, který hlídá dodržování pravidel diskuze.
Pro dotazy občanů na zaměstnance či vedení městské části je určena služba Zeptat se popřípadě Nahlásit problém.
Dobrý den,
proč je nový web graficky ještě horší než starý? Proč je komunikace s Úřadem MČ Praha 7 touto veřejnou formou ještě komplikovanější než na starém webu? Proč je zvoleno komplikované přihlášení, strašlivá barevnost a nepřehlednost? A kde najdu příspěvky občanů ze starého webu? Pokusíte se zlepšit aspoň grafickou stránku, barevnost a přehlednost? Kolik tento "nový" web MČ Praha 7 stál peněz a kdo, nebo jaká firma to má na svědomí? S úctou odstraněný odkaz
Dobrý den,
komunikaci jsme naopak zjednodušili - hned mezi prvními třemi tlačítky na domovské stránce jsou odkazy "Nahlásit problém" a "Napište nám". Diskusní forum je neanonymní a k ověření identity využíváme nekomernční službu mojeID, jelikož pak není nutné ukládat udržovat osobní údaje uživatelů v databázi úřadu.
Celkové náklady na vývoj webu jsou přibližně tyto:
analýza a wireframe - 200 tis.
UX/UI design - 100 tis.
kódování a programování - 330 tis (ještě probíhá vývoj některých drobných funkcí, částka není konečná)
integrace - 50 tis.
Pro srovnání - je to cca o 1 milion méně než předchozí web
Pokud jde o přehlednost, vyšlli jsme z dat nejčastněji hledaných frází na Seznam a Google a tyto informace se snažíme nabídnout prioritně. Samozřejmě budeme vyhodnocovat data o chování uživatelů a obsah a jeho strukturu průběžně přizpůsobovat. Na rozdíl od předchozího webu nyní máme jak data, tak možnosti realizovat úpravy.
Otázky a odpovědi ze starého webu migrovat nebudeme. Stejně tak neplánujeme měnit design.
Dopřejte webu trochu času, je to také otázka času zvyknout si na nové prostředí, obvzláště když jste byla častou uživatelkou.
Zdraví
Pavel Zelenka
ale co to povídáte. Komunikaci jste učinili neveřejnou, aby si nikdo nemohl přečíst, co jeho spoluobčané chtějí, případně kritizují. A donutili jste nás využít nechtěnou službu ID. Mnoho spoluobčanů ji samozřejmě využít nechce tak intenzivně, že se do diskusního fóra ani nepřihlásí. Kdo by taky stál o te, aby se mu přes ID někdo hrabal v počítači, že. Nebo mi chcete tvrdit, že se přes ID žádný příslušník či příslušnický hacker rozhodně nikam nedostane?
Dobrý den, paní Kašparová,
fórum je pro čtení přístupné i bez přihlášení, takže tu každý může číst, co občané případně kritizují.
MojeID je služba poskytovaná nezávislou a důvěryhodnou autoritou - sdružením NIC.CZ, tedy správcem .CZ domén. V českém internetu tedy těžko najdete neutrálnější službu. Tím pádem neuchovává úřad data o uživatelích a mojeID rozhodně neslouží k tomu, aby se vám kdokoliv "hrabal" v počítači nebo vaše údaje předal třetí straně.
A to je také důvod, proč jsme po diskusi nespustili přihlášení přes Facebook - nechceme podporovat jednoho komerčního provozovatele. Facebook až si každý využívá podle vlastního využití, ale úřad jej jako autoritu k ověření identity akceptovat nebude.
Diskuse je neanonymní z dobrého důvodu: stojíme o slušnou diskusi a stejně jako zpravodajské weby nechceme dávat prostor anonymům a falešným účtům.
Zdraví
Pavel Zelenka