Hlavním pilířem kampaně Hezké vzpomínky je spot, ve kterém vystupují známé osobnosti – herečka Veronika Arichteva, výtvarník a performer Roman Týc, bloggerka Do Thu Trang, herec Jan Vlasák, marketingový ředitel Petr Lukavec a novinářka Markéta Ostřížková. Dětských rolí se ujali herci z dětského divadelního souboru Divadla Radar z Prahy 7. Za realizací stojí kreativní studio Družina, které se zabývá tvorbou veřejně prospěšných kampaní.
„Naše dětství rezonuje v dospělosti v každém z nás. Jsou vzpomínky, ke kterým se rádi vracíme, které nás posilují v obtížných chvílích, přinášejí nám radost. Mnoho ohrožených dětí má ale jen omezenou možnost vzpomínat na své dětství jako na něco hezkého. Ohrožených dětí ve společnosti navíc každoročně přibývá. Nejsmutnější je, pokud je pro dítě situace až tak k neunesení, že sáhne k dobrovolnému odchodu ze života. Ročně se tak rozhodne 40 dětí, což je velmi alarmující,“ říká Miroslava Flemrová, ředitelka organizace Dům tří přání. „Za 20 let naší existence jsme zlepšili život více než 4000 rodinám s dětmi. Naším cílem je, aby děti mohly vyrůstat ve své rodině a v podmínkách, které pro svůj zdravý vývoj potřebují, a na své dětství měly hezké vzpomínky navzdory těžkostem, které musela jejich rodina překonat,“ dodává Flemrová.
Více o kampani Hezké vzpomínky, s ní související soutěži i možnosti Dům tří přání podpořit se dočtete zde.