O jaký projekt se jedná
Projekt je zaměřen na podporu sociálního začleňování osob v bytové nouzi a bytovou nouzí ohrožených v území Prahy 7, která je založena na jejich přímé podpoře v podobě zabydlování do bytů při případném využití sociální práce a také prostřednictvím integrovaného řešení bytové nouze včetně aktualizace systémového ukotvení. Obsahem projektu jsou aktivity zaměřené na zabydlování osob, fungování a rozvoj Kontaktního místa pro bydlení, komplexní a intenzivní podporu klientů a využití nových nástrojů v tomto případě sociální realitní agentury, dále preventivní aktivity pro zabránění ztráty bydlení (např. mediace), podporu multidisciplinárních týmů, vytváření a rozšiřování podpůrných sítí služeb a jejich zefektivňování na základě elektronizace, aktualizaci dostupné dokumentace (koncepce bydlení, demografické studie území Prahy 7 apod.).
Co u nás budete dělat?
Budete spolupracovat na výběru vhodného bytu pro klienta, na zajištění vybavení bytu a podpoře klientů při stěhování. Budete řešit technické záležitosti užívání bytů (uzavírání smluv, opravy atd.), spolupracovat se sociálními a dalšími podpůrnými pracovníky při řešení problémů ohrožujících nájemní smlouvu klienta. Náplní vaší práce bude také facilitace potenciálně konfliktní situace mezi pronajímatelem a nájemníkem, spolupráce se sociálním realitním zprostředkovatelem při vyhledávání vhodných bytů pro zabydlování klientů, vyhledávání bytů, které by mohly být zařazeny do programu a navazování kontaktů s potenciálními komerčními pronajímateli.
Co od vás očekáváme?
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
- zkušenosti s komunitním plánováním, znalost zákona 108/2006 sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů) a dalších předpisů zaměřených na sociální práci, znalost case managementu
- zkušenosti s mediací sporů a řešením konfliktů
- zkušenosti s poskytováním podpory osobám v bytové nouzi výhodou
- proaktivní přístup
- komunikační, manažerské a organizační dovednosti
- pečlivost, samostatnost, spolehlivost, flexibilitu
- znalost práce na PC – MS Office (Outlook, Excel, Word)
- AJ a projektová zkušenost výhodou
Co vám nabízíme?
Pracovní poměr na dobu určitou do 31. 12. 2025 s možností úvazku 0,5. Nástupní plat v 10. platové třídě až do výše 34 370 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 100 % maximálního nástupního platu.
Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi. | Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas. | 5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet. |
Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili. | Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči. | Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe. |
Jak se k nám dostanete?
Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně emailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 19. 5. 2023.
Předpokládaný vznik pracovního poměru je 1. 6. 2023.
Městská část Praha 7
Úřad městské části Praha 7
Odbor personálních činností
U Průhonu 1338/38
170 00 Praha 7
Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení najdete ZDE.