Co u nás budete dělat?
Náplní vaší práce bude komunikace s majiteli/pronajímateli bytů a nájemníky, spolupráce na propojování pronajímatelů a potenciálních nájemníků, propagace programu Garantované bydlení, řešení smluv s dodavateli energií a převodu smluv na nájemníka, podpora v rámci procesu plnění garancí, komunikace s pojišťovací společností včetně vyřizování pojistného plnění, spolupráce s dalšími členy týmu, zejména s koordinátorem garantovaného bydlení.
Co od vás očekáváme?
zkušenosti v jednání s majiteli bytů např. z prostředí realitní kanceláře
komunikativnost
prosociální cítění a schopnost empatie
flexibilitu
schopnost spolupráce v týmu
proaktivní přístup
pečlivost, samostatnost, spolehlivost
znalost práce na PC – MS Office (Outlook, Excel, Word)
SŠ s maturitou
právní povědomí výhodou
Co vám nabízíme?
Spolupráci na dohodu o pracovní činnosti (DPČ), 275 Kč/hod. na dobu určitou do 31. prosince 2025.
Jak se k nám dostanete?
Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu nebo e-mailem pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 10. května 2024.
Vznik pracovního poměru 1. června 2024 nebo dohodou. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit poptávkové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Formuláře ke stažení:
Přihláška do výběrového řízení
Souhlas se zpracováním osobních údajů
Městská část Praha 7
Úřad městské části Praha 7
Odbor personálních činností
U Průhonu 1338/38
170 00 Praha 7
Veškeré potřebné informace pro přihlášení do výběrového řízení naleznete ZDE.