Odbor personálních činností – OPČ
- Administrativně zajišťuje nástupy nových zaměstnanců a výstupy stávajících zaměstnanců se všemi náležitostmi.
- Vede evidenci osobních spisů, zpracovává stanovené údaje o zaměstnancích v personálním programu v elektronické podobě.
- Vede evidenci přijatých a propuštěných zaměstnanců, přehled o stavu a pohybu zaměstnanců.
- Zpracovává žádosti o úpravu pracovní doby a poskytování neplaceného volna.
- Potvrzuje doby zaměstnání bývalých zaměstnanců, vydává a eviduje služební průkazy.
- Provádí veškerou činnost spojenou se zajištěním výběrových řízení na obsazení uvolněných pozic nejen dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů.
- Organizuje a zajišťuje účast zaměstnanců na odborných kurzech a seminářích.
- Navrhuje tajemníkovi platové zařazení zaměstnanců MČ Praha 7 a povolení výjimek z předepsané kvalifikace ve smyslu mzdových předpisů.
- Připravuje rozpočtový návrh a zároveň projednává veškeré změny či úpravy rozpočtu.
- Sleduje veškerou tvorbu i čerpání finančních prostředků na základě schváleného, případně upraveného rozpočtu, vyhotovuje a následně prověřuje rozpočtová krytí u příkazů k úhradě.
- Zajišťuje komplexní automatizované zpracování platů a odměn členů Zastupitelstva včetně zabezpečení všech dokladů nutných pro zaúčtování výše uvedeného.
- Zajišťuje výplatu platů, mzdových náhrad a odměn zaměstnancům, přiznaných podle právních předpisů, obdobě tak i členům Zastupitelstva uvolněných pro výkon funkce.
- Provádí hmotné zabezpečení členů Zastupitelstva včetně náhrad ušlého zisku.
- Přijímá od zaměstnanců žádosti o dávky nemocenského pojištění. K žádosti připojuje vyplněný tiskopis a vše neprodleně posílá PSSZ.
- Vede evidenci čerpání dovolených zaměstnanců, pracovní neschopnosti a celkovou agendu pojištění.
- Zpracovává dle příslušných pokynů Statistického úřadu čtvrtletní výkaz P2-04, pololetní a roční výkaz ISP.
- Provádí kontrolu mzdových a evidenčních listů. Zpracované evidenční listy odesílá na PSSZ.
- Provádí výpočet daně z platu a odměn zastupitelů (kap. 912), vede evidenci a zabezpečuje odvod daně ve stanoveném termínu.
- Vydává veškerá potvrzení o příjmu (pro sociální dávky, soudní řízení, úvěry).
- Kontroluje dodržování předpisů v oblasti pracovního práva.
- Provádí kontrolu čerpání platových a mzdových prostředků na úseku HČ i VHČ.
- Měsíčně vyčísluje částku odpovídající platovým nákladům včetně pojistného (placeného zaměstnavatelem), vynaloženým v oblasti ZPS, OSPOD, JKM a VHČ.
- Zajišťuje vzdělávání zaměstnanců dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů.
- Vede evidenci vzdělávání zaměstnanců a zkoušek odborné způsobilosti dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů.
- Zajišťuje zaškolování nově nastupujících zaměstnanců Úřadu, seznamuje je se závaznými pracovněprávními předpisy.
- Administrativně zajišťuje hodnocení zaměstnanců Úřadu a uchovává hodnotící dotazníky.
- Administrativně zaštiťuje adaptační proces zaměstnanců Úřadu.
- Vede a eviduje elektronický docházkový systém.
- Eviduje životní a pracovní jubilea zaměstnanců a s tím související výplatu peněžních darů ze SFZ.
Úřední hodiny Úřadu MČ Praha 7
Kontakt
Úřad městské části Praha 7Odbor personálních činností
U Průhonu 1338/38
Havlová Monika
referentka vzdělávánítel. +420220144099
gsm. +420739431800
havlovam@praha7.cz
dveře 4.02