archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegyni/kolegu na pozici referent/ka oddělení hospodaření s majetkem. Zajímá vás správa nemovitostí? Bavilo by vás zajišťovat agendu související s komplexní péčí o nemovitý majetek městské části? Máte zájem pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení.

Co u nás budete dělat?

Hlavní náplní vaší práce bude zpracování materiálů pro Radu, Zastupitelstvo a Majetkovou komisi MČ Praha 7, řešení směn, prodejů, nabytí, břemen apod. Dále pak aktivní účast na přípravě smluvních dokumentací při majetkoprávních úkonech – smlouvy o převodu, výstavbě, směně, zřízení břemene apod. (spolupráce s Odborem právním tvorba, kontrola, úprava, doplňování, připomínkování, kompletace, evidence). Na starosti budete mít také agendu katastru nemovitostí, narovnání odchylek, obnov katastrálního operátu apod. a komunikaci se společenstvími vlastníků.

 

Co od vás očekáváme?

  • vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • schopnost pravidelně vytvářet a připomínkovat rozsáhlé odborné texty, zejména smlouvy
  • aktivní komunikaci a výborný písemný projev
  • samostatnost, rozhodnost a vlastní iniciativu
  • odolnost proti stresu
  • výhodou je znalost/praxe v hospodaření s nemovitostmi, zejména změny vlastnických práv, změny v katastru nemovitostí, věcná břemena, účast ve stavebních řízení, problematika aktivního členství v SVJ apod.
  • výhodou jsou majetkoprávní znalosti nebo alespoň právní minimum
  • smysl pro humor a kolektiv vítán

 

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 9. platové třídě až do výše 31 820 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 50 % maximálního nástupního platu.

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 22. 9. 2023.

 

Předpokládaný vznik pracovního poměru je 2. 10. 2023.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.