Co u nás budete dělat?
Budete ověřovat listiny a podpisy, spravovat agendu kontaktního místa CZECH POINT, vydávat parkovací oprávnění, kopírovat a skenovat dokumenty. To vše v přímém kontaktu s občany.
Co od vás očekáváme?
– střední vzdělání s maturitní zkouškou
– pečlivost, samostatnost
– uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, internet; GINIS výhodou)
– aktivní znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
– práce ve veřejné správě výhodou
– praxe na klientském pracovišti výhodou
– odolnost vůči stresu
– zkoušky z ověřování dle zák. č. 21/2006 Sb. výhodou
Co vám nabízíme?
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 8. platové třídě až do výše 29 520 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 50 % maximálního nástupního platu.
Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi. | Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas. | Pět týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet, a pět dní zdravotního volna. |
Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili. | Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči. | Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe. |
Jak se k nám dostanete?
Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu, výpisu z evidence Rejstříku trestů ne staršího než 3 měsíce a ověřené kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu nejpozději do 11. září 2023.
Předpokládaný vznik pracovního poměru 1. října 2023.
Městská část Praha 7
Úřad městské části Praha 7
Odbor personálních činností
U Průhonu 1338/38
170 00 Praha 7
Veškeré potřebné informace pro přihlášení do výběrového řízení naleznete ZDE.