Co u nás budete dělat?
Budete se podílet na péči o veřejný prostor Prahy 7, údržbu veřejných prostranství a městský mobiliář. Budete zajišťovat administrativu spojenou s chodem odboru i přímý monitoring v ulicích, zejména kontrolu parků a dětských hřišť. Budete komunikovat s občany a vyřizovat jejich podněty a připomínky. Budete se podílet na tvorbě koncepcí rozvoje péče o veřejný prostor.
Co od vás očekáváme?
– vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
– orientaci ve fungování samosprávy, městských částí a hl. m. Prahy výhodou
– znalost prostředí sociálních sítí a komunikačních aplikací (např. Facebook, Munipolis) výhodou
– schopnost zaměřit se na detail ve veřejném prostoru
– znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, Outlook)
– samostatnost, důslednost, organizační a komunikační schopnosti
– dobré vyjadřování slovem i písmem
Co vám nabízíme?
Pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou dovolenou). Nástupní plat v 9. platové třídě až do výše 31 820 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 50 % maximálního nástupního platu.
Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi. | Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas. | Pět týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet. |
Možnost dalšího vzdělávaní, abyste se ve světě neztratili. | Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči. | Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe. |
Jak se k nám dostanete?
Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 15. 9. 2023.
Předpokládaný vznik pracovního poměru je 1. 11. 2023, dle dohody i dříve.
Městská část Praha 7
Úřad městské části Praha 7
Odbor personálních činností
U Průhonu 1338/38
170 00 Praha 7
Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete zde.