Co u nás budete dělat?
Náplní vaší práce bude příprava dokumentů a správa agendy v souvislosti s činností zástupců samosprávy. Budete také zajišťovat specializované organizační a koordinační činnosti v odboru Kancelář starosty a tajemníka.
Co od vás očekáváme?
- střední vzdělání s maturitní zkouškou
- znalost práce na PC (zejména Excel, Word, internet)
- dobré organizační schopnosti
- dobré komunikační schopnosti
- flexibilitu a samostatnost
- zkušenosti a praxe v administrativě ve veřejné správě nebo státní správě výhodou
- základní znalost AJ výhodou
Co vám nabízíme?
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Platový tarif v platové třídě 8 je stanoven až do výše 29 520 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době může být poskytnut osobní příplatek až do 50 % 12. stupně příslušné platové třídy.
Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi. | Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas. | 5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet. |
Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili. | Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči. | Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe. |
Jak se k nám dostanete?
Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného profesního životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 16. 1. 2023.
Předpokládaný vznik pracovního poměru 1. 2. 2023.
Městská část Praha 7
Úřad městské části Praha 7
Odbor personálních činností
U Průhonu 1338/38
170 00 Praha 7
Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.