Co u nás budete dělat?
Budete shromažďovat podklady pro zúčtování prostředků státního rozpočtu poskytovaných MHMP, zpracovávat rozpočet provozních výdajů pro příspěvkové organizace a návrhy rozpisu rozpočtu finančních prostředků státního rozpočtu. Věnovat se budete také přípravě požadavků pro čerpání fondů škol (fond investic apod.), zajišťovat řešení majetkových změn na školách (vyřazení a zařazení majetku, technické zhodnocení apod.), spolupracovat při realizaci veřejnosprávních kontrol. Budete plnit úkoly zřizovatele na úseku vzdělávání a školství v souladu s relevantními
právními předpisy, povedete komplexní agendu související se školskými radami při základních školách, budete organizovat a zajišťovat porady ředitelů školských zařízení, aktualizovat webové stránky a spolupracovat na agendě související s poskytováním programových a individuálních dotací městské části.
Co od vás očekáváme?
– vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
– zkušenost v oblasti regionálního vzdělávání a školství
– znalost předpisů v oblasti školství, zejména zákona č. 561/2004 Sb. a č. 563/2004 Sb.
– organizační a komunikační schopnosti
– pečlivost a spolehlivost
– znalost práce na PC (MS Word, Excel, Internet)
– schopnost pracovat samostatně
– orientace v problematice řízení projektů výhodou
– zkouška odborné způsobilosti v oblasti školství výhodou
Co vám nabízíme?
Pracovní poměr na dobu určitou. Nástupní plat v 10. platové třídě až do výše 34 370 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 100 % maximálního nástupního platu.
Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi. | Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas. | 5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet. |
Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili. | Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči. | Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe. |
Jak se k nám dostanete?
Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 18. 11. 2022.
Předpokládaný vznik pracovního poměru 1. 12. 2022.
Městská část Praha 7
Úřad městské části Praha 7
Odbor personálních činností
U Průhonu 1338/38
170 00 Praha 7
Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.