Co u nás budete dělat?
Stanete se součástí týmu oddělení vzdělávání. Budete plnit úkoly zřizovatele školských zařízení na úseku ekonomiky, zpracovávat návrhy rozpisu státního rozpočtu, zpracovávat rozbory hospodaření, zpracovávat rozpočet provozních výdajů a kontrolovat využívání přidělených finančních prostředků příspěvkovým organizacím, připravovat požadavky na čerpání fondů škol, zajišťovat řešení majetkových změn na školách či spolupracovat při realizaci veřejnoprávních kontrol.
Co od vás očekáváme?
– vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
– zkušenost v oblasti regionálního vzdělávání a školství
– znalost předpisů v oblasti školství, zejména zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, střední, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších změn
– znalost předpisů v oblasti školství, zejména zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících, ve znění pozdějších změn
– znalost vyhlášek ve školské agendě (č. 14/2005 Sb., o předškolním vzdělávání, č. 48/2005 Sb., o základním vzdělávání apod.)
– znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů
– znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů
– výhodou je zkouška odborné způsobilosti pro výkon správních činností ve školství podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
Co vám nabízíme?
Pracovní poměr na dobu určitou – zástup na mateřskou a rodičovskou dovolenou. Nástupní plat v 10. platové třídě až do výše 31 240 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 100 % maximálního nástupního platu.
Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi. | Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas. | 5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet. |
Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili. | Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči. | Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe. |
Jak se k nám dostanete?
Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 23. 3. 2022.
Předpokládaný vznik pracovního poměru dohodou.
Městská část Praha 7
Úřad městské části Praha 7
Odbor personálních činností
U Průhonu 1338/38
170 00 Praha 7
Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.