archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegyni/kolegu na pozici koordinátor/ka MA 21 – řešení oblasti klimatické nouze. Zajímavá vás téma ochrany klimatu a Místní agenda 21? Máte zkušenosti s projektovým řízením a systémem managementu kvality ve veřejné správě? Máte zájem pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení.

Co u nás budete dělat?

Budete koordinovat aktivity MA21, zejména se zaměřením na agendu spojenou s řešením klimatické nouze dle usnesení Zastupitelstva MČ Praha 7, č. 0074/19-Z ze dne 17. 6. 2019. Budete spolupracovat na přípravě a realizaci projektů souvisejících s aktivitami MA 21. Budete vytvářet a rozvíjet místní partnerské sítě a zapojovat zástupce občanského, podnikatelského sektoru a dalších subjektů (neziskové organizace, školy a školská zařízení, zájmová sdružení apod.) do aktivit MA 21. Budete úzce spolupracovat s koordinátorem MA 21 v oblasti participace a strategického řízení, koordinovat publicitní aktivity vztahující se k MA 21, zpracovávat metodické podklady k MA 21 pro potřeby úřadu a koordinovat aktivní zapojování do systému managementu kvality veřejné správy.

 

Co od vás očekáváme?

–       vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, ideálně dokončené vzdělání v oblasti se zaměřením na humanitní, ekonomické nebo sociální vědy

–          orientaci v tématech spojených s mitigací a adaptací na změny klimatu na místní úrovni

–          znalost prostředí veřejné správy

–          zkušenosti se systémem managementu kvality ve veřejné správě

–          přehled o problematice MA21 a dalších tématech/nástrojích důležitých pro rozvoj nejen MA21, ale i pro zefektivňování fungování úřadu

–          doložitelnou zkušenost se zpracováním metodických dokumentů

–          velmi dobrou úroveň vystupování, ústního i písemného projevu

–          znalost MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) včetně práce s ostatní kancelářskou technikou

–          integritu, loajalitu, samostatnost, systematičnost, zodpovědnost, důslednost

–          umění spolupráce v týmu

–          organizační schopnosti

–          ochotu učit se novým věcem a dále se vzdělávat

–          časovou flexibilitu

–          zkušenosti v oblasti projektového řízení výhodou

–          orientace v oblasti strategického plánování a participace výhodou

 

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu neurčitou – 0,5 úvazku. Nástupní plat v 10. platové třídě až do výše 31 240 Kč podle délky odborné praxe.

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 15. 11. 2021.

 

Předpokládaný vznik pracovního poměru dohodou.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.