Co u nás budete dělat?
Náplní vaší práce bude koordinace všech druhů veřejných zakázek dle zákona. Budete se podílet na vytváření zadávacích podmínek, administraci veřejných zakázek, hodnocení nabídek a výběru dodavatele. Budete vypracovávat dokumenty, zprávy a návrhy k projednání Radou MČ Praha 7. Na starosti budete mít také zveřejňování dokumentů na profilu zadavatele a ve Věstníku veřejných zakázek.
Co od vás očekáváme?
-
Vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
-
praxe v oboru veřejných zakázek min. 2 roky
-
dobrou znalost práce v MS Office
-
velmi dobrou znalost problematiky veřejných zakázek
-
znalost zákona č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
-
znalost zákona 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek, v platném znění
-
znalost zákona 340/2015 Sb. o registru smluv,
-
samostatnost, zodpovědnost a pečlivost v práci
-
komunikační dovednosti, vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
-
odolnost vůči pracovnímu tlaku, schopnost pracovat na více pracovních úkolech současně
-
ochotu učit se novým věcem
Výhodou jsou zkušenosti:
-
s programy E-spis a Ginis
-
s ekonomikou státní správy a dotačním managementem
-
s přípravou a kontrolou smluv
-
s problematikou centralizovaného zadávání veřejných zakázek ve veřejné správě
-
s fungováním elektronických aukcí a tržišť
Co vám nabízíme?
Pracovní poměr na dobu určitou (zástup za rodičovskou dovolenou cca 2 roky). Nástupní plat v 10. platové třídě až do výše 31 240 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 100 % maximálního nástupního platu. Pružnou pracovní dobu, možnost zkrácení pracovního úvazku (vhodné i pro matky s dětmi).
Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi. | Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas. | 5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet. |
Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili. | Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči. | Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe. |
Jak se k nám dostanete?
Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně emailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 3. 5. 2021.
Vznik pracovního poměru dle dohody.
Městská část Praha 7
Úřad městské části Praha 7
Odbor personálních činností
U Průhonu 1338/38
170 00 Praha 7
Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.