Co u nás budete dělat?
Stanete se součástí týmu, který se stará o plynulý chod úřadu. Budete zajišťovat autoprovoz, včetně příslušné administrativy i běžné údržby vozidel. Povedete agendu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární ochrany. Budete se podílet na provozních záležitostech a správě budovy úřadu.
Co od vás očekáváme?
– Střední vzdělání s maturitní zkouškou
– znalost práce na PC – MS Word, Excel, Internet
– dobré organizační schopnosti
– dobré komunikační schopnosti
– flexibilitu
– řidičský průkaz podmínkou
– praxi v řízení motorových vozidel
– znalost v oblasti BOZP dle zákona č. 309/2006 Sb. výhodou
– znalost v oblasti PO dle zákona č. 133/1985 Sb. výhodou
Co vám nabízíme?
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 7. platové třídě až do výše 24 780 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 50 % maximálního nástupního platu.
Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi. | Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas. | 5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet. |
Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili. | Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči. | Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe. |
Jak se k nám dostanete?
Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 30. 9. 2020.
Předpokládaný vznik pracovní pozice od 12. 10. 2020.
Městská část Praha 7
Úřad městské části Praha 7
Odbor personálních činností
U Průhonu 1338/38
170 00 Praha 7
Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete zde.