Členové komise:

předseda MgA. Ondřej Horák
místopředsedkyně Mgr. Marcela Straková
člen doc. MgA. Lukáš Jiřička, Ph.D.
člen * zaměstnanec Bc. Vratislav Freund
členka Mgr. Michaela Hečková
členka Šárka Krtková, M.A.
členka Mgr. Blanka Mouralová

Tajemník: Bc. Lukáš Fátor, DiS.


Přehled zasedání:

Komise se koná vždy od 17 hod.

Termíny jednání


Leden (8.–17. 1.)

Jednání komise se uskutečnilo formou per rollam.

Únor (21. 2.)

Duben (10. 4.) – komise proběhne v zas. místnosti č. 5.15, v 5. patře

Květen (15. 5.)

Červen (3.– 6. 6.) – jednání komise per rollam

Červen (12. 6.) – jednání komise per rollam

Červenec (19.–31. 7.) – jednání komise per rollam

Září (11.–13. 9.) – prezenční jednání komise zrušeno, jednání komise se uskuteční formou per rollam

Říjen (9.–18. 10.) – jednání komise se uskutečnilo formou per rollam

Říjen (24. –31. 10.) – jednání komise se uskutečnilo formou per rollam

Listopad (20. 11.)

Leden (11. 1.)

Únor (1. 2.)

Březen (8. 3.)

Duben (12. 4.)

Květen (24. 5.)

Červen (14. 6.) – prezenční jednání z organizačních důvodů zrušeno

Červenec (12. 7.) – komise proběhne od 17.00 h, v zas. místnosti č. 5.15, v 5. patře

Září (13. 9.) – prezenční jednání z organizačních důvodů zrušeno

Říjen (11. 10.) – prezenční jednání z organizačních důvodů zrušeno

Listopad (8. 11.) – komise proběhne v zas. místnosti č. 5.15 v 5. patře

Leden (19. 1.)

Únor (9. 2.)

Březen (23. 3., od 16 h – startovací ateliéry pro začínající umělce – hodnocení nabídek/žádostí; po skončení zasedání hodnoticí komise proběhne jednání řádné Kulturní komise, zasedací místnost č. 5.15, 5. patro)

Duben (13. 4.)

Květen (11. 5.)

Červen (8. 6.)

Srpen (10. 8.)

Září (14. 9.)

Říjen (19. 10.)

Leden (27. 1.)

Březen (10. 3.)

Duben (14. 4.) – od 16 hodin

 Květen (12. 5.)

Červen (9. 6.) – od 16 hodin

Srpen (18. 8.)

Září (8. 9.) – jednání komise je z organizačních důvodu zrušeno

Říjen (20. 10.)

Listopad (10. 11.) – jednání z organizačních důvodů zrušeno

Prosinec (3. 12.)

Leden (22. 1.)

Únor (12. 2.)

Březen (11. 3.) – jednání komise se z organizačních důvodů nekonalo

Duben (29. 4.) 

Květen (27. 5.) 

Červen (24. 6.) – od 17 hodin – jednání komise se z organizačních důvodů nekonalo

Červenec (8. 7.) – jednání komise se z organizačních důvodů nekonalo

Srpen (12. 8.) –  jednání komise se z organizačních důvodů nekonalo

Září (9. 9.) 

Říjen (14. 10.) 

Listopad (11. 11.) 

Prosinec (2. 12.)    

Leden (23. 1.) – změna času zasedání – od 16 hodin

Únor (13. 2.)

Březen (13. 3.)

Duben (10. 4.)

Květen (15. 5.)

Červen (12. 6.)

Červenec (10. 7.) – zasedání komise se z organizačních důvodů nekoná 

Srpen (14. 8.) – změna času zasedání – od 16.30 hodin

Září (11. 9.)

Říjen (9. 10.)

Listopad (20. 11.)

Prosinec (11. 12.)

 

placeholder

Fátor Lukáš, Bc., DiS.

vedoucí odboru
dveře 7.03
tel. +420220144013
gsm. +420732410734
fatorl@praha7.cz