Oddělení provozní – PO
- Připravuje podklady k výběrovým řízením na MTZ Úřadu, tj. na o dodávky zařízení, materiálu a vybavení pro potřeby Úřadu.
- Plní úkoly operativního správce movitého majetku užívaného zaměstnanci a dlouhodobě uvolněnými členy Zastupitelstva.
- Provádí odsouhlasené dislokace přesunu určených pracovišť a v rámci toho i zajišťuje případné úpravy jednotlivých kanceláří.
- Zajišťuje kompletně provozní záležitosti týkající se chodu budovy Úřadu a detašovaných pracovišť.
- Spolupracuje s dodavatelskými firmami.
- Zajišťuje svoz pytlů na skart z kanceláří.
- Zajišťuje drobné opravy a stěhovací práce.
- Zajišťuje úkoly spojené s agendami BOZP a PO.
- Vede evidenci a spravuje hmotný majetek Úřadu.
- Zpracovává podklady pro inventarizaci movitého majetku Úřadu.
- Provádí inventarizaci majetku Úřadu a následně opatření vyplývající z výsledků inventarizace.
- Zajišťuje informační značení v budově.
- Objednává a vede evidenci razítek, vč. jejich protokolárního vyřazení a skartace.
- Vede evidenci osobních karet zaměstnanců.
- Vede evidenci vyprodukovaného odpadu, potřebných dokladových materiálů a zajišťuje následnou likvidaci.
- Zajišťuje evidenci, provoz, opravy a údržbu všech mobilních, státních a místních telefonů.
- Spravuje mobilní účty u vysoutěženého operátora.
- Zodpovídá za klíčové hospodářství a vstupy do budovy.
- Zajišťuje přihlášky a odhlášky rozhlasových a televizních přijímačů.
- Zabezpečuje provádění potřebných úkolů a úkonů při zajišťování vnitřní výzdoby objektu Úřadu při významných výročích včetně vyvěšování vlajek.
- Zajišťuje sběr a svoz poškozeného svislého dopravního značení dle pokynů ODO.
- Zajišťuje elektrorevize a revize vyhrazených zařízení dle platných předpisů a norem.
- Zajišťuje materiálně a technicky průběh voleb a referend.
- Spolupracuje se správní firmou ohledně provozních záležitostí NP.
- Zajišťuje autoprovoz a provoz kol pro potřeby zaměstnanců Úřadu, zajišťuje havarijní pojištění a pojištění odpovědnosti za provoz motorových vozidel, zabezpečuje pravidelná školení řidičů a vedení příslušné evidence na úseku dopravy podle platných předpisů.
- Provádí běžnou údržbu vozidel a elektrokol Úřadu včetně doplnění PHM, zajištění servisních a ročních prohlídek, zajišťuje opravu vzniklých závad, zajišťuje likvidaci škodných událostí, zabezpečuje obměnu a opravy pneumatik a zajišťuje včasné přezutí na letní nebo zimní období, zabezpečuje technické a emisní kontroly, údržbu autobaterií.
-
Vede elektronickou knihu jízd. - Zajišťuje pravidelné objednávky barelů s pitnou vodou, opravy a sanitace vodních stojanů.
- Zajišťuje distribuci měsíčníku Hobulet dle podkladů OK KST.
- Zajišťuje poštu MHMP a poštu pro podatelnu – svoz dle potřeby.
- Zajišťuje dopravu OSA OM ke svatebním obřadům v rámci Prahy 7.
- Vede spisovou službu, zajišťuje jednotný postup spisové agendy. Přijímá, vyřizuje, eviduje a ukládá korespondenci.
- Vede skladové hospodářství Úřadu včetně zajištění dodávek kancelářských potřeb.
- Spolupracuje s externím správcem budovy.
Úřední hodiny Úřadu MČ Praha 7
Kontakt
Úřad městské části Praha 7Odbor kancelář starosty a tajemníka - oddělení provozní
U Průhonu 1338/38
Praha 7
Opluštilová Martina
vedoucí oddělenítel. +420220144115
gsm. +420732788764
oplustilovam@praha7.cz
dveře 5.02
Kraus František
řidič, technik BOZP a POtel. +420220144135
gsm. +420777453660
krausf@praha7.cz
dveře 5.01